לא מוכרים חלקים לרכבים!

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

קונה רכבים לפירוק במזומן מגיע עד אליך כולל גרירה חינם

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "היפר – קונה רכבים לפירוק " החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה, יד שניה ולגריטה

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

מחפש דרך מהירה ונטולת טרחה למכור את המכונית הישנה, השבורה או הלא רצויה שלך? גלו את הנוחות שבמכירת רכב לפירוק במזומן, עם שירות שמגיע עד אליכם, ואפילו כולל גרירה חינם. פוסט זה בבלוג ידריך אותך בתהליך, היתרונות והשיקולים. תלמד איך זה עובד, למה זה מועיל וכיצד להבטיח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר.

הבנת התהליך: כיצד פועלת מכירת מכוניות לפירוק?

מכירת רכבים לפירוק כרוכה בתהליך פשוט ויעיל. כאשר אתה מחליט למכור את המכונית שלך לפירוק, אתה בעצם מוכר אותו לשירות מיוחד שקונה רכבים במיוחד עבור חלקיהם. הצעד הראשון הוא לפנות לשירות פירוק רכבים מוכר באזורכם. הם יבקשו ממך מידע בסיסי על הרכב שלך, כגון יצרן, דגם, שנה ומצבו.

ברגע שיש להם את המידע הזה, הם יספקו לך הצעת מחיר עבור המכונית שלך. הצעת מחיר זו מבוססת על שווי החלקים שניתן להציל מהרכב שלך. אם תסכימו להצעה, השלב הבא הוא לקבוע מועד נוח לבוא השירות ולבדוק את הרכב שלכם.

במהלך הבדיקה, השירות יעריך את מצב רכבך ויאמת את המידע שמסרת. אם הכל יסתדר, הם יסיימו את העסקה וישלמו לך במזומן. בנוסף לתשלום, שירותי פירוק רכבים בעלי מוניטין מציעים גם גרירה חינם. המשמעות היא שהם ידאגו להוביל את הרכב שלכם מהמיקום שלכם למתקן שלהם ללא עלות נוספת עבורכם.

ברגע שמכוניתכם תגיע למתקן הפירוק, היא תעבור תהליך יסודי של פירוק וחילוץ חלקים שמישים. לאחר מכן, חלקים אלו נבדקים בקפידה, משופצים במידת הצורך, ומוגשים למכירה לאנשים פרטיים ועסקים הזקוקים לחלקי רכב.

גורם הנוחות: למה למכור את המכונית שלך לפירוק?

מכירת הרכב שלך לפירוק מציעה רמת נוחות שקשה לנצח אותה. במקום להתאמץ למצוא קונה לרכב הישן שלך או להתמודד עם הטרחה של ניסיון למכור אותו באופן פרטי, אתה יכול פשוט לפנות לשירות פירוק רכבים ולתת לו לטפל בכל עבורך. הם יגיעו למקום שלך, יבדקו את הרכב ויספקו לך הצעה הוגנת. לאחר שהעסקה תושלם, הם אפילו ידאגו לגרור את הרכב שלך בחינם.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מכירת הרכב שלך לפירוק הוא הזמן והמאמץ החוסכים. במקום להשקיע שעות או אפילו ימים בפרסום המכונית שלך, להיפגש עם קונים פוטנציאליים ולנהל משא ומתן על מחירים, אתה יכול להשלים את כל התהליך תוך מספר ימים. זה מועיל במיוחד אם יש לך מכונית שכבר לא פועלת או זקוקה לתיקון מקיף.

גורם נוחות נוסף הוא שאתה לא צריך לדאוג לגבי הניירת הקשורה למכירת רכב. שירותי פירוק רכבים מטפלים בכל הניירת הדרושה לרבות העברת בעלות וביטול רישום. זה חוסך ממך את הצורך לנווט בין הניירת המורכבת הכרוכה במכירת רכב באופן פרטי.

יתרה מזאת, מכירת המכונית שלך לפירוק היא אפשרות מעשית ללא קשר למצב הרכב שלך. בין אם הרכב שלכם ישן, פגום או אינו פועל עוד, שירות פירוק רכבים עדיין יהיה מעוניין לרכוש אותו. זה אומר שאתה לא צריך לעבור את הטרחה של תיקון או תיקון המכונית שלך לפני מכירתו.

"העסקה הטובה ביותר היא העסקה שבה כולם מרוויחים" – היתרונות הכספיים של מכירת המכונית שלך לפירוק

מכירת הרכב שלך לפירוק לא רק מציעה נוחות אלא גם מעניקה יתרונות כספיים משמעותיים. כאשר תבחרו למכור את רכבכם לפירוק, תוכלו לצפות לקבל מחיר הוגן עבור הרכב שלכם, במיוחד בהתחשב במצבו. שירותי פירוק רכב מבינים את הערך של רכיבי הרכב וחומרי הרכב, ומוכנים לשלם עבורם דולר גבוה.

בניגוד לרוכשי רכב מסורתיים שעשויים להתמקח על המחיר, שירותי פירוק רכבים מציעים תהליך שקוף ופשוט. הם יעריכו את שווי המכונית שלך על סמך המותג, הדגם, השנה והמצב שלה, ויספקו לך הצעה הוגנת. זה מבטל את הצורך במשא ומתן ומבטיח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר עבור הרכב שלך.

בנוסף, מכירת הרכב שלך לפירוק מאפשרת לך למקסם את הערך של הרכב הישן שלך, גם אם הוא כבר לא פונקציונלי. בעוד שלמכונית שאינה פועלת אולי אין ערך רב לקונה רגיל, שירות פירוק רכב עדיין יכול לחלץ חלקים וחומרים יקרי ערך, כגון מנוע, תיבת הילוכים ורכיבים שונים, שניתן למכור בנפרד. זה אומר שאתה יכול לקבל תשלום הגון עבור מכונית שאחרת תיחשב חסרת ערך.

יתרה מכך, מכירת רכבך לפירוק יכולה גם לחסוך לך כסף בטווח הארוך. אם יש לכם רכב ישן שדורש תיקונים ותחזוקה תכופים, עלות החזקתו על הכביש יכולה להצטבר במהירות. על ידי מכירתו לפירוק, אתה לא רק מקבל תשלום חד פעמי אלא גם מבטל את ההוצאות השוטפות הכרוכות באחזקת רכב מזדקן.

שיקולים בעת מכירת רכבך לפירוק

כאשר שוקלים למכור את המכונית שלך לפירוק, יש לזכור כמה גורמים מרכזיים. ראשית, חשוב לחקור ולבחור בשירות פירוק רכב מכובד שיש לו רקורד של מתן מחירים הוגנים ושירות אמין. קריאת ביקורות ועדויות מלקוחות קודמים יכולה לתת לך תובנות חשובות לגבי המקצועיות ושביעות רצון הלקוחות שלהם.

שנית, עליך להעריך את מצב המכונית שלך ולקבוע אם פירוק היא האפשרות הטובה ביותר. אם המכונית שלך עדיין במצב תקין וניתן למכור אותה מחדש בשלמותה, ייתכן שתרצה לבחון דרכים אחרות כגון מכירתה לסוכנות מכוניות משומשות או פרסום שלה באופן פרטי. עם זאת, אם המכונית שלך פגומה, לא מתפקדת או שיש לה בעיות מכניות משמעותיות, מכירה לפירוק עשויה להיות האפשרות הכי כדאית.

שיקול חשוב נוסף הוא הניירת הכרוכה במכירת הרכב שלכם לפירוק. ודא שיש לך את כל התיעוד הדרוש, כגון שם הרכב, רישום ורישומי תחזוקה כלשהם. שירות פירוק הרכב ידרוש את המסמכים הללו כדי להשלים את העסקה כחוק והעברת הבעלות.

בנוסף, חיוני לקחת בחשבון את הלוגיסטיקה של התהליך. בררו אם שירות פירוק הרכב מציע גרירה חינם, שכן הדבר יכול לחסוך לכם עלויות נוספות וטרחה. שירותים מסוימים עשויים אפילו להציע איסוף באותו יום או מתוכנן, ולספק לך חוויה נוחה ויעילה.

לבסוף, לפני סיום העסקה, דאגו להוציא כל חפצים אישיים מהרכב ולבטל כל כיסוי ביטוחי הקשור לרכב. נקיטת צעדים אלו תבטיח מעבר חלק ותגן על הפרטיות והאינטרסים הפיננסיים שלך.

כיצד לבחור שירות פירוק רכב אמין?

בחירת שירות אמין של פירוק רכב היא חיונית כדי להבטיח חוויה חלקה וללא טרחה. כדי להתחיל, חקור מספר חברות והשווה את המוניטין שלהן, ביקורות לקוחות וניסיון של שנים בתעשייה. זה ייתן לך מושג טוב על האמינות והמקצועיות שלהם.

לאחר מכן, שקול את השירותים שהם מציעים. חפשו חברה שלא רק קונה רכבים לפירוק אלא גם מספקת גרירה חינם. זה יכול לחסוך לך הוצאות נוספות ולהפוך את התהליך לנוח יותר. בנוסף, בררו אם הם מטפלים בכל הניירת הדרושה והדרישות המשפטיות, כגון העברת בעלות והשלכה נכונה של חומרים מסוכנים.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התמחור. אמנם חשוב לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור המכונית שלך, אך לא פחות חשוב לבחור שירות המציע תמחור הוגן ושקוף. חלק משירותי הפירוק עשויים לנסות להפחיד אותך, לכן חיוני לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. זכור, ההצעה הגבוהה ביותר עשויה לא תמיד להיות הבחירה הטובה ביותר אם החברה חסרת אמינות או שיש לה עמלות נסתרות.

שירות לקוחות הוא היבט נוסף שכדאי לזכור. שירות פירוק רכב אמין צריך להיות בעל צוות מיומן וידידותי שיוכל לענות על כל שאלותיכם ולספק סיוע לאורך כל התהליך. חפש חברה שמעריכה את שביעות רצון הלקוחות ויש לה רקורד חזק של מתן שירות יוצא דופן.

לבסוף, שקול את הנוהלים הסביבתיים של שירות פירוק המכוניות. חפש חברה שמקפידה על נהלים ידידותיים לסביבה וזורקת חומרים מסוכנים באחריות. זה מבטיח שהמכונית שלך תפורק בצורה אחראית לסביבה, תוך מזעור השפעתה על כדור הארץ.

למה גרירה חינם חשובה?

נוחות וחיסכון בעלויות הן שתי סיבות מרכזיות מדוע גרירה חינם חשובה בעת מכירת המכונית שלך לפירוק. שירות זה יכול לפשט משמעותית את התהליך ולחסוך לכם זמן וכסף. להלן שלוש סיבות מדוע גרירה חינם היא חשובה:

  • 1. תהליך קל ונטול מתחים:
    כאשר מוכרים את המכונית לפירוק, הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא סידור הובלה. גרירה חינם מייתרת את הצורך למצוא שירות גרירה או לשלם עבורו בנפרד. שירות פירוק הרכבים יטפל בכל הלוגיסטיקה, וידאג שאיסוף רכבכם ממיקומכם ללא עלות נוספת עבורכם. זה הופך את כל התהליך להרבה יותר נוח וללא טרחה.
  • 2. חיסכון בעלויות:
    גרירת רכב עשויה להיות יקרה, במיוחד אם אתה צריך לכסות את העלויות בעצמך. על ידי בחירה בשירות פירוק רכב המציע גרירה חינם, תוכלו לחסוך סכום כסף משמעותי. זה מועיל במיוחד אם המכונית שלך לא במצב תקין או שיש לה בעיות מכניות שלא מאפשרות לנהוג. במקום לבזבז כסף על גרירה, אתה יכול לשים את הכסף הזה להוצאות אחרות או פשוט לשמור אותו בכיס שלך.
  • 3. שקט נפשי:
    הידיעה שגרירה חינם כלולה בעת מכירת רכבך לפירוק יכולה לתת לך שקט נפשי. תוכלו לסמוך על כך ששירות פירוק הרכבים יטפל בהובלה בצורה מקצועית ובטוחה, ללא עלויות נוספות או הפתעות. זה מאפשר לך להתמקד בהיבטים אחרים של התהליך, כמו גימור הניירת או מציאת רכב חלופי.

השפעה על הסביבה: האם מכירת המכונית שלך לפירוק ידידותית לסביבה?

למכירת הרכב שלך לפירוק יכולה להיות השפעה חיובית על הסביבה. על ידי בחירה באפשרות זו, אתה נוקט בגישה בת קיימא לסילוק כלי רכב, הפחתת פסולת וקידום מיחזור של חומרים יקרי ערך. להלן מספר סיבות מדוע מכירת המכונית שלך לפירוק נחשבת ידידותית לסביבה:

ראשית, פירוק רכב כולל פירוק קפדני של הרכב כדי להציל ולמחזר רכיבים וחומרים שונים. תהליך זה עוזר למזער את כמות הפסולת שאחרת תגיע למזבלות. ניתן לעשות שימוש חוזר או לשפץ בחלקים רבים של מכונית, כגון המנוע, תיבת ההילוכים ולוחות המרכב, מה שמפחית את הצורך בייצור חדש ואת ההשפעה הסביבתית הנלווית.

שנית, מכירת המכונית שלך לפירוק מקדמת מיחזור של חומרים יקרי ערך. מכוניות מכילות מגוון רחב של חומרים שניתן למחזר, כולל פלדה, אלומיניום, נחושת ופלסטיק. מיחזור חומרים אלה מפחית את הביקוש למשאבי גלם ואת האנרגיה הנדרשת למיצוי וייצור. זה גם עוזר לשמר משאבי טבע ולהפחית את פליטת גזי חממה הקשורים לייצור חומרים חדשים.

בנוסף, מכירת המכונית שלך לפירוק יכולה לתרום להפחתת זיהום האוויר והמים. כאשר מכוניות נותרות להידרדר או מושלכות למזבלות, הן עלולות לדלוף חומרים מזיקים, כמו שמן, נוזל קירור וחומצת סוללות, שעלולים לזהם את הסביבה. אם תבחרו לפרק את המכונית שלכם, ניתן להסיר ולהיפטר בבטחה חומרים מסוכנים אלו, תוך מניעת זיהום והגנה על מערכות אקולוגיות.

מכירת הרכב שלך לפירוק במזומן היא דרך פשוטה, פשוטה וידידותית לסביבה להיפטר מהרכב שלך. לא רק שאתה יכול לקבל מזומן מיידי ביד, אלא שאתה גם מקבל גרירה חינם ושקט נפשי בידיעה שהמכונית שלך תמוחזר בצורה אחראית. אז למה שלא תנצל שירות שחוסך לך זמן, מציע לך נוחות ומכניס כסף לכיס?

השירותים שלנו

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים

רכישת רכבים לפירוק יכולה להציע שפע של יתרונות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים בתעשיית הרכב. ראשית, הוא מספק הזדמנות לרכוש חלקים ורכיבים בעלי ערך בשבריר מהעלות בהשוואה לרכישת חדשים.

רכבים שעברו תאונה ובכל מצב

אנו קונים ממך את כל סוגי הרכבים אחרי תאונה מכל סוג ומכוניות בכל המצבים, גם אם הרכב "טוטאלוס" ונראה לך שאין ו"לא" יצא ממנו כלום אנו מבטיחים לכם שכן תוכלו להרוויח עליו כסף.

רכבים לגריטה

לי רכב שהגיעו לסוף חייהם, התפיסה הרווחת היא שהם לא יותר מאשר זבל חסר ערך. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, לרכבים שנגרטים יש ערך כלכלי משמעותי שלעיתים לא מורגש.

קונה רכבים יד 2

ניווט בעולם של מכוניות יד שנייה יכול להיות תהליך מייאש. פוסט בלוג זה נועד להדריך קונים פוטנציאליים במסע של רכישת רכב יד שנייה, לדון ביתרונות, במלכודות הפוטנציאליות, ומתן עצות חיוניות.

קונה רכבים לנסיעה

תכנון טיול בכביש דורש שיקולים רבים ואחד החשובים ביותר הוא סוג הרכב שבו תשתמשו. פוסט זה בבלוג מספק תובנות חשובות כיצד לבחור את המכונית המתאימה לטיול שלך.

הורדת רכב מהכביש

אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה קורה עם הרכב שלכם אחרי שאנו קונים מכם אותו? (במחיר הכי הוגן בשוק) אז ככה, אנו נפרק אותו לגורמים ולאחר מכן נמשיך למחזר עד שיהפוך לתוצר חדש.

מאמרים נוספים

אזורי שירות

שאלות נפוצות
פירוק רכב מה זה אומר בעצם?

כאשר הרכב שלכם לקיצו  ואינו משמש אתכם יותר, באפשרותכם למכור אותו לחברה שמתמחה בפירוק רכבים. מיד לאחר מכירתו, הרכב שלכם יועבר בצורה מבוקרת למגרש הפירוק, במגרש בפירוק יפורקו ממנו שת כל חלקיו הפנימיים. וכמו כן, המתכות שלו יעברו לגריטה ולמחזור ברזל.

לעיתים קרובות אנו רואים שמכירת רכבים לפירוק מתבצעת לאחר מעורבות בתאונה כלשהי שבעקבותיה הרכב הוגדר כטוטאלוס ואינו יכול להיות מתוקן (או שעלות התיקון גבוהה מערך האוטו) והוא מושבת וכאשר הורידו אותו מהכביש. יש לפנות לפירוק רכבים כאשר מדובר ברכב ישן שאחזקתו יקרה, או שהתקלות שלו מרובות והסיכוי למכור אותו בשוק הפרטי נמוך.

כידוע לנו, בעבר מדינת ישראל הפעילה תכנית "גריטה ממשלתית" במגרשי פירוק מורשים בלבד, וזאת בכדיי שהתכנית שנועדה להקטין את זיהום האוויר ולעודד אנשים להחליף לרכבים חדשים יותר שפולטים מעט אוויר "מלוכלך".
כיום פירוק רכבים מתבצע באופן פרטי במגרשי פירוק שפזורים בכל רחבי הארץ. אנו ממליצים לכם מאוד לוודא שמדובר במגרש פירוק אמין ומקצועי עם אוזן קשבת וזמינות יתרה, כל זאת  בכדי שהרכב שמכרתם לפירוק לא יחזור אל הכביש בעתיד.

שאלת השאלות! אתם לא לבד, ישנם הרבה בעלי רכבים שמבצעים מכירה של לפירוק, רכב שלא נוסע או מושבת למגרש הפירוק. ומגרשי הפירוק קונים גם רכבים שירדו מהכביש ולא כשירים לנסיעה או שלא יכולים להניע אפילו. כתוצאה מכך ולעזרה ללקוחות, ישנם אל מעט מגרשי פירוק אשר מספקים שירותי גרירה ממקום הימצאו של הרכב (אצלנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" תקבלו גרירה במתנה על כל מכירה!

זאת שאלה כללית משתנה מרכב לרכב וכל מקרה לגופו, אבל ברוב המקרים, התשלום עבור רכב לפירוק משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנתון הייצור שלו ומצב הרכב, האם הוא נוסע? האם הוא מושבת? וכו'. ברוב המקרים, התשלום על הרכב יעמוד על כ- 10% מערכו.

לפני שאנו מבצעים מכירה של הרכב שלנו למגרש פירוק רכבים, יש לגשת ל"משרד הרישוי" ולבטל את הרישיון של הרכב. את ביטול הרישיון תוכלו לעשות בעצמכם, או על ידי מיופה כוח מטעמכם, כשעליכם להגיע עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא בקשה לביטול רישום הרכב. לאחר הגשת הבקשה, תקבלו אישור זמני ל- 48 שעות לנסיעה ברכב עד למגרש הפירוק, ולאחר מכן יהיה אסור לנהוג בו. אנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" נעשה את כל העבודה ה"שחורה" במקומכם ולא תצטרכו לעשות כלום!

כמו שהזכרנו למעלה, בעבר אכן  הייתה תכנית "גריטת רכבים" מטעם המדינה אולם היא כבר הסתיימה.
התכנית הוקמה במטרה לצמצם באופן משמעותי את כמות הרכבים הישנים, אלו שהם בני למעלה מ-20 שנה, שמזהמים ואינם בטיחותיים על הכביש. במסגרת התכנית בעלי רכבים קיבלו תמריץ כלכלי של 3,000 ₪ בתמורה לגריטת הרכב שלהם. עם זאת הרכבים נדרשו לעמוד בקריטריונים שונים כדי לקבל את התמריץ.

קישורים למידע חיוני

לקוחות ממליצים

אביב סער
קרא עוד
תודה לרפאל על השירות האיכותי, אזה בנאדם, אמין מאד, אני ממליץ לכל מי שיש רכב לפירוק שיצור קשר עם פירוקי
רוני משה
קרא עוד
תודה רבה לצוות פירוקי, נתנו לי הערכת מחיר בטלפון, הגיעו ראו את הרכב וגררו אותי, אני בהחלט ממליץ על החברה האלה.
רמי עגמון
קרא עוד
הייתה ברשותי מזדה ישנה, ישבה המון זמן בחניה ליד הבית, רציתי להעיף אותה לפח, דיברתי עם פירוקי באו שילמו מזומן ולקחו את הרכב, תענוג
שי ניסן
קרא עוד
הגיע אלי מהר, קנה את הרכב תוך 10 דקות קיבלתי תשלום במזומן והעברת בעלות ,ממש מקצועי ואמין מומלץ מאוד.
יוסף כרמית
קרא עוד
מהשיחה הראשונה עד שכבר מכרתי את האוטו ונפטרתי ממנו לא עברה אפילו שעה אחת! רפאל התותח תמשיך ככה!
אילנית הרוש
קרא עוד
חייגתי, ענה לי בחור בשם רפאל, עוד מהשיחה קיבלתי ייעוץ ואת כל ההסברים, בסוף החלטתי שאני כן הולכת על זה. תודה לרפאל האלוף.
אלון יצחק
קרא עוד
חיפשתי באינטרנט והגעתי לכמה אנשים שלא כל כך היה להם סבלנות להסביר לי, עד שהגעתי לרפאל ועוד מהשיחה הבנתי שלו אני רוצה למכור את הרכב וככה היה. יישר כח!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן