לא מוכרים חלקים לרכבים!

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

היתרונות של מכירת רכבך לסילוק

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "היפר – קונה רכבים לפירוק " החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה, יד שניה ולגריטה

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

הפוסט בבלוג מתעמק ביתרונות הפוטנציאליים של פרידה מהמכונית הישנה או הלא רצויה שלך באמצעות סילוק. מטרתו היא לשפוך אור מדוע מכירת המכונית שלך לסילוק יכולה להיות תהליך ידידותי לסביבה, מועיל כלכלית וללא טרחה.

למה לשקול למכור את הרכב שלך לסילוק?

אם יש לכם רכב ישן שכבר לא משרת את מטרתו או שהפך לנטל, אולי הגיע הזמן לשקול למכור אותו לסילוקו. ישנן מספר סיבות משכנעות לעשות זאת. בראש ובראשונה, מכירת המכונית שלך לסילוק מאפשרת לך לפנות מקום במוסך או בחניה שלך. במקום להחזיק רכב חסר תועלת שתופס נדל"ן יקר, אתה יכול לפנות מקום למשהו שימושי יותר או פשוט ליהנות מהשטח הנוסף.

יתרה מכך, מכירת המכונית שלך לסילוק היא בחירה אחראית לסביבה. מכוניות ישנות עלולות לשחרר מזהמים מזיקים לאוויר, לתרום לזיהום אוויר ולשינויי אקלים. על ידי השלכת המכונית שלך כראוי, אתה יכול להבטיח טיפול בחומרים מסוכנים בצורה בטוחה ולמזער את ההשפעה השלילית על הסביבה. זה יכול להיות חשוב במיוחד עבור כלי רכב ישנים שעשויים לא לעמוד בתקני הפליטה המודרניים.

בנוסף ליתרונות הסביבתיים, מכירת רכבכם לסילוק יכולה גם לספק יתרונות כלכליים. אמנם מכונית ישנה עשויה שלא להגיע למחיר גבוה בשוק, אבל עדיין תוכל להרוויח קצת כסף ממכירתה לסילוקה. חברות פינוי רבות ישלמו לך עבור המכונית הישנה שלך, ויספקו לך מזומן נוסף שניתן לשים לרכב חדש או להשתמש בו למטרות אחרות.

יתר על כן, מכירת המכונית שלך לסילוק יכולה להיות תהליך ללא טרחה. במקום להתמודד עם המורכבות של ניסיון למכור את רכבך באופן פרטי או לנהל משא ומתן עם קונים פוטנציאליים, חברות סילוק דואגות עבורך לכל התהליך. הם יטפלו בניירת, ידאגו לאיסוף ויוודאו שהמכונית שלכם תיפטר כראוי.

לבסוף, מכירת המכונית שלך לסילוק היא בחירה אחראית מבחינה משפטית. במדינות רבות חובה על פי חוק להשליך כלי רכב בצורה מאושרת וידידותית לסביבה. על ידי מכירת רכבך לסילוק, אתה יכול להבטיח שאתה מציית לתקנות אלה ולהימנע מכל בעיה משפטית פוטנציאלית שעלולה לנבוע מסילוק לא נכון.

כיצד מכירת הרכב שלך לסילוק תורמת לאיכות הסביבה?

מכירת המכונית שלך לסילוק היא צעד משמעותי לקראת קיימות סביבתית. כאשר אתה בוחר למכור את הרכב שלך לסילוק, אתה מבטיח שהוא יעבור תהליך מיחזור ופירוק נכון. תהליך זה כרוך בהשבת חומרים יקרי ערך מהרכב ומזעור הפסולת.

על ידי מכירת הרכב שלך לסילוק, אתה מונע ממנו להפוך למקור זיהום. מכוניות ישנות עלולות לדלוף נוזלים כמו שמן, נוזל קירור ונוזל תיבת הילוכים, שעלולים לזהם קרקע ומקורות מים אם לא יסלקו אותם כראוי. בנוסף, הפליטה מכלי רכב ישנים תורמת לזיהום אוויר, שעלול להיות בעל השפעות מזיקות על בריאות האדם והסביבה.

השלכת רכבך באמצעות חברת פינוי מקצועית מבטיחה כי חומרים מסוכנים, כגון סוללות עופרת, מתגי כספית וכריות אוויר, יוסרו בבטחה והיפטרו מהם. זה מונע מחומרים אלה להיכנס למזבלות או להשתחרר לסביבה, שם הם עלולים לגרום נזק.

יתרה מכך, תהליך המיחזור הכרוך בסילוק מכוניות מסייע בשימור משאבי הטבע. כאשר מכונית מפורקת, רכיבים וחומרים שונים נשמרים וממוחזרים. זה כולל מתכות כמו פלדה, אלומיניום ונחושת, כמו גם זכוכית, גומי ופלסטיק. על ידי מיחזור חומרים אלו מצטמצם הצורך בייצור חדש, מה שמוביל לחיסכון באנרגיה ולירידה בפליטת גזי חממה.

מכירת רכבך לסילוק יד מקדמת גם את הכלכלה המעגלית. במקום לשלוח את המכונית שלך למזבלה, שם היא תתפוס מקום ועלולה לשחרר חומרים מזיקים, היא זוכה לחיים שניים באמצעות מיחזור. לאחר מכן ניתן להשתמש בחומרים הממוחזרים בייצור מוצרים חדשים, מה שמפחית את הצורך במשאבים בתוליים.

"להרוויח כסף תוך כדי שינוי" – היתרונות הכלכליים של סילוק מכוניות

מכירת רכבך לסילוק לא רק תורמת לאיכות הסביבה אלא גם מציעה יתרונות כלכליים. אתה באמת יכול להרוויח כסף על ידי מכירת המכונית הישנה שלך לסילוק. חברות פינוי רבות מוכנות לשלם עבור הרכב שלכם, במיוחד אם הוא עדיין במצב טוב יחסית או שיש לו חלקים יקרי ערך שניתן להציל ולמכור אותו מחדש.

גם אם המכונית שלך כבר לא פועלת או שיש לה נזק משמעותי, עדיין יש לה ערך מבחינת החומרים הניתנים למחזור. ניתן למכור את המתכות, הפלסטיק והרכיבים האחרים לחברות מיחזור, מה שיוצר הכנסה נוספת. על ידי מכירת המכונית שלך לסילוק, אתה בעצם הופך את מה שעשוי להיראות כמו רכב חסר ערך למקור הכנסה.

יתר על כן, מכירת המכונית שלך לסילוק יכולה לחסוך לך כסף בטווח הארוך. מכוניות ישנות דורשות לרוב תיקונים ותחזוקה תכופים, שעלולים לעלות ביוקר. על ידי היפטרות מהמכונית הישנה שלך, אתה מבטל את הצורך בהוצאות אלה. במקום זאת, אתה יכול לשים את הכסף שאתה מקבל ממכירת המכונית שלך לרכישת רכב חדש או אמין יותר.

בנוסף להטבות הכספיות הישירות, מכירת רכבך לסילוק יכולה גם לחסוך לך כסף על ביטוח ודמי רישום. ברגע שהמכונית שלך נפטרת, אינך אחראי עוד על ביטוחו ורישומו. זה יכול להביא לחיסכון משמעותי, במיוחד אם הייתם משלמים פרמיות גבוהות עבור רכב ישן או פחות אמין.

האם מכירת המכונית שלך לסילוק היא תהליך ללא טרחה?

מכירת רכבכם לסילוק יכול להיות תהליך יחסית נטול טרחה, במיוחד אם תבחרו בחברת פינוי נכונה. חברות רבות מציעות שירותים נוחים המקלים על בעלי הרכב את התהליך. הם בדרך כלל מטפלים בכל הניירת והלוגיסטיקה הדרושים, וחוסכים לך זמן ומאמץ.

כדי למכור את המכונית שלך לסילוק, אתה בדרך כלל צריך לספק מידע בסיסי על הרכב שלך, כגון יצרן, דגם, שנה ומצב. לאחר מכן, חברת הסילוק תעריך את שווי הרכב שלך ותספק לך הצעת מחיר. לאחר שתסכימו על המחיר, הם יסדרו את איסוף הרכב שלכם במיקום ובשעה נוחים.

אחד היתרונות של מכירת רכבך לסילוק יד הוא שאינך צריך לדאוג לפרסום ומציאת קונים פוטנציאליים. חברת הסילוק דואגת לכל היבטי השיווק והמכירה, ומאפשרת לכם לשבת ולהירגע. זה יכול להיות מועיל במיוחד אם אתה ממהר להיפטר מהמכונית שלך או פשוט לא רוצה להתמודד עם הטרחה של מציאת קונה.

יתרה מכך, חברות פינוי מנוסות בטיפול בכל התהליך ביעילות. יש להם את הציוד והמומחיות הדרושים כדי להסיר ולהוביל בבטחה את הרכב שלך. זה יכול לתת לך שקט נפשי בידיעה שמכוניתך תטופל כראוי ובצורה ידידותית לסביבה.

בנוסף, מכירת רכבך לסילוק מונעת את הצורך במשא ומתן והתמקחות שמגיעים לרוב עם מכירת רכב משומש. המחיר עליו תסכמו עם חברת הסילוק הוא בדרך כלל סופי, מה שהופך את התהליך לפשוט ושקוף.

מהן ההשלכות המשפטיות של מכירת רכבך לסילוק?

בבואכם למכור את הרכב שלכם לסילוק, ישנן השלכות משפטיות מסוימות שעליכם לקחת בחשבון. ראשית, חשוב לוודא שברשותכם מסמכי הבעלות הדרושים והוכחת בעלות. זה כולל את הכותרת או הרישום של הרכב, אותו תצטרכו להעביר לחברת הסילוק.

בנוסף, עליך להיות מודע לכל הלוואות או שעבודים עומדים על המכונית שלך. אם אתה עדיין חייב כסף על הרכב שלך או אם מדובר בבטוחה להלוואה, תצטרך להסדיר את ההתחייבויות הללו לפני מכירתו לסילוקו. אי ביצוע זה עלול לגרום לסיבוכים משפטיים בהמשך.

יתר על כן, עליך להכיר את התקנות והחוקים המקומיים בנוגע לסילוק מכוניות. לרשויות שיפוט שונות עשויות להיות דרישות ספציפיות לסילוק כלי רכב, וחשוב להקפיד על הנחיות אלו כדי למנוע בעיות משפטיות. זה עשוי לכלול קבלת היתר סילוק או ביצוע נהלים ספציפיים לסילוק חומרים מסוכנים ברכב.

שיקול משפטי נוסף הוא העברת האחריות. ברגע שאתה מוכר את המכונית שלך לסילוק, אתה רוצה לוודא שאינך אחראי עוד לכל תאונות או תקריות הקשורות לרכב. קיימת חשיבות מכרעת להעביר כראוי את האחריות לחברת הסילוק על ידי מילוי הניירת הנדרשת ויידוע הרשויות הרלוונטיות.

לבסוף, מומלץ לנהל תיעוד של מכירה והעברת רכבכם לסילוקו. זה כולל את הסכם המכר, כל קבלות או חשבוניות וכל התכתבות עם חברת הסילוק. מסמכים אלו יכולים לשמש ראיה למקרה שיתעוררו מחלוקות משפטיות או בעיות בעתיד.

האם יש סיכונים כלשהם בסילוק מכוניות?

בכל הנוגע לסילוק רכבכם, אכן ישנם סיכונים מסוימים שכדאי לכם להיות מודעים אליהם. סיכונים אלו יכולים לנוע בין הפסדים כספיים פוטנציאליים לסכנות סביבתיות. הבנת הסיכונים הללו יכולה לעזור לך לנווט בתהליך בצורה יעילה יותר ולקבל החלטות מושכלות. הנה כמה תחומים מרכזיים לדאגה:

  • 1. סיכונים פיננסיים:
    בעת מכירת רכבך לסילוק, קיימת אפשרות להפסדים כספיים. זה יכול להתרחש אם לא תבדקו ותבחרו בחברת סילוק מוכרת. חברות חסרות מצפון עלולות להמעיט בערכו של המכונית שלך או לגבות עמלות מוגזמות עבור תהליך ההשלכה. חשוב לבדוק היטב את חברת הפינוי, לקרוא ביקורות ולהשוות מחירים כדי להבטיח שתקבלו עסקה הוגנת.
  • 2. סיכונים סביבתיים:
    סילוק לא נכון של כלי רכב עלול לגרום להשלכות סביבתיות מזיקות. מכוניות מכילות נוזלים וחומרים שונים שעלולים להיות מסוכנים אם לא מטפלים בהם נכון. לדוגמה, מצברים לרכב מכילים עופרת וחומצה, בעוד שחומרי קירור במערכות מיזוג אוויר עלולים לשחרר כימיקלים מזיקים. סילוק חומרים אלה בצורה לא נאותה עלולה לזהם קרקע ומקורות מים. לכן, ישנה חשיבות מכרעת בבחירת חברת פינוי שמקפידה על נהלים ידידותיים לסביבה ומפטרת את רכיבי הרכב בצורה אחראית.
  • 3. סיכוני אבטחת נתונים:
    בעידן הדיגיטלי של היום, מכוניות מצוידות בטכנולוגיה מתקדמת, כמו מערכות GPS וקישוריות בלוטות'. לפני השלכת המכונית שלך, חשוב לוודא שכל הנתונים והמידע האישיים נמחקים כראוי. אם לא תעשה זאת, תוכל לסכן את פרטיותך האישית. הקפד להסיר כל חפצים אישיים ולמחוק כל מידע מאוחסן ממערכות המכונית כדי להגן על הנתונים שלך.

איפה אתה יכול למכור את המכונית שלך לסילוק?

בכל הנוגע למכירת רכבך לסילוק, קיימות אפשרויות שונות העומדות לרשותך. הנה כמה מקומות שבהם תוכל לשקול למכור את המכונית שלך לסילוק:

  • 1. מגרשי גרוטאות ומגרשי גרוטאות:
    מגרשי גרוטאות ומגרשי גרוטאות מתמחים בקניית רכבים ישנים, פגומים או שאינם מתפקדים עבור חלקיהם או למיחזור המתכת. מפעלים אלה מציעים בדרך כלל מחירים תחרותיים המבוססים על משקל ומצב המכונית. מכירה למגרש גרוטאות או למגרש גרוטאות היא אפשרות נוחה שכן הם מטפלים עבורכם בתהליך הפינוי.
  • 2. פלטפורמות מקוונות:
    שווקים מקוונים כגון Craigslist, eBay או אתרים מסווגים מקומיים מספקים פלטפורמה לאנשים פרטיים למכור את המכוניות שלהם ישירות לקונים. אפשרות זו מאפשרת להגיע לקהל רחב ולנהל משא ומתן על מחיר המכירה. עם זאת, זכור כי ייתכן שיהיה עליך לטפל בלוגיסטיקה של תהליך הסילוק בעצמך.
  • 3. שירותי פינוי רכבים:
    שירותי פינוי רכבים מתמחים בקניית רכבים לפינוי. שירותים אלה מציעים בדרך כלל פינוי רכב בחינם ודואגים לכל הניירת הדרושה. הם מעריכים את מצב המכונית ומספקים מחיר הוגן על בסיס ערכו. אפשרות זו מתאימה למי שרוצה דרך נטולת טרחה ונוחה למכור את רכבו לסילוק.
  • 4. סוכנויות או שירותי קניית רכב:
    סוכנויות מסוימות או שירותי קניית רכב עשויים להיות מעוניינים לקנות את המכונית שלך לסילוק. הם עשויים להציע לך ערך טרייד-אין או לרכוש אותו על הסף. אמנם אפשרות זו לא תניב את המחיר הגבוה ביותר, אך היא יכולה להיות אפשרות נוחה אם אתה מעוניין למכור את המכונית שלך במהירות ובקלות.

לסיכום, מכירת המכונית שלך לסילוק היא תרחיש של win-win. זה לא רק מציע לך הטבות כספיות, אלא גם תורם לסביבה בת קיימא. זוהי דרך חסרת מאמץ להיפטר מהרכב הלא רצוי שלך תוך קבלת מעט מזומן בתמורה.

השירותים שלנו

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים

רכישת רכבים לפירוק יכולה להציע שפע של יתרונות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים בתעשיית הרכב. ראשית, הוא מספק הזדמנות לרכוש חלקים ורכיבים בעלי ערך בשבריר מהעלות בהשוואה לרכישת חדשים.

רכבים שעברו תאונה ובכל מצב

אנו קונים ממך את כל סוגי הרכבים אחרי תאונה מכל סוג ומכוניות בכל המצבים, גם אם הרכב "טוטאלוס" ונראה לך שאין ו"לא" יצא ממנו כלום אנו מבטיחים לכם שכן תוכלו להרוויח עליו כסף.

רכבים לגריטה

לי רכב שהגיעו לסוף חייהם, התפיסה הרווחת היא שהם לא יותר מאשר זבל חסר ערך. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, לרכבים שנגרטים יש ערך כלכלי משמעותי שלעיתים לא מורגש.

קונה רכבים יד 2

ניווט בעולם של מכוניות יד שנייה יכול להיות תהליך מייאש. פוסט בלוג זה נועד להדריך קונים פוטנציאליים במסע של רכישת רכב יד שנייה, לדון ביתרונות, במלכודות הפוטנציאליות, ומתן עצות חיוניות.

קונה רכבים לנסיעה

תכנון טיול בכביש דורש שיקולים רבים ואחד החשובים ביותר הוא סוג הרכב שבו תשתמשו. פוסט זה בבלוג מספק תובנות חשובות כיצד לבחור את המכונית המתאימה לטיול שלך.

הורדת רכב מהכביש

אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה קורה עם הרכב שלכם אחרי שאנו קונים מכם אותו? (במחיר הכי הוגן בשוק) אז ככה, אנו נפרק אותו לגורמים ולאחר מכן נמשיך למחזר עד שיהפוך לתוצר חדש.

מאמרים נוספים

אזורי שירות

שאלות נפוצות
פירוק רכב מה זה אומר בעצם?

כאשר הרכב שלכם לקיצו  ואינו משמש אתכם יותר, באפשרותכם למכור אותו לחברה שמתמחה בפירוק רכבים. מיד לאחר מכירתו, הרכב שלכם יועבר בצורה מבוקרת למגרש הפירוק, במגרש בפירוק יפורקו ממנו שת כל חלקיו הפנימיים. וכמו כן, המתכות שלו יעברו לגריטה ולמחזור ברזל.

לעיתים קרובות אנו רואים שמכירת רכבים לפירוק מתבצעת לאחר מעורבות בתאונה כלשהי שבעקבותיה הרכב הוגדר כטוטאלוס ואינו יכול להיות מתוקן (או שעלות התיקון גבוהה מערך האוטו) והוא מושבת וכאשר הורידו אותו מהכביש. יש לפנות לפירוק רכבים כאשר מדובר ברכב ישן שאחזקתו יקרה, או שהתקלות שלו מרובות והסיכוי למכור אותו בשוק הפרטי נמוך.

כידוע לנו, בעבר מדינת ישראל הפעילה תכנית "גריטה ממשלתית" במגרשי פירוק מורשים בלבד, וזאת בכדיי שהתכנית שנועדה להקטין את זיהום האוויר ולעודד אנשים להחליף לרכבים חדשים יותר שפולטים מעט אוויר "מלוכלך".
כיום פירוק רכבים מתבצע באופן פרטי במגרשי פירוק שפזורים בכל רחבי הארץ. אנו ממליצים לכם מאוד לוודא שמדובר במגרש פירוק אמין ומקצועי עם אוזן קשבת וזמינות יתרה, כל זאת  בכדי שהרכב שמכרתם לפירוק לא יחזור אל הכביש בעתיד.

שאלת השאלות! אתם לא לבד, ישנם הרבה בעלי רכבים שמבצעים מכירה של לפירוק, רכב שלא נוסע או מושבת למגרש הפירוק. ומגרשי הפירוק קונים גם רכבים שירדו מהכביש ולא כשירים לנסיעה או שלא יכולים להניע אפילו. כתוצאה מכך ולעזרה ללקוחות, ישנם אל מעט מגרשי פירוק אשר מספקים שירותי גרירה ממקום הימצאו של הרכב (אצלנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" תקבלו גרירה במתנה על כל מכירה!

זאת שאלה כללית משתנה מרכב לרכב וכל מקרה לגופו, אבל ברוב המקרים, התשלום עבור רכב לפירוק משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנתון הייצור שלו ומצב הרכב, האם הוא נוסע? האם הוא מושבת? וכו'. ברוב המקרים, התשלום על הרכב יעמוד על כ- 10% מערכו.

לפני שאנו מבצעים מכירה של הרכב שלנו למגרש פירוק רכבים, יש לגשת ל"משרד הרישוי" ולבטל את הרישיון של הרכב. את ביטול הרישיון תוכלו לעשות בעצמכם, או על ידי מיופה כוח מטעמכם, כשעליכם להגיע עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא בקשה לביטול רישום הרכב. לאחר הגשת הבקשה, תקבלו אישור זמני ל- 48 שעות לנסיעה ברכב עד למגרש הפירוק, ולאחר מכן יהיה אסור לנהוג בו. אנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" נעשה את כל העבודה ה"שחורה" במקומכם ולא תצטרכו לעשות כלום!

כמו שהזכרנו למעלה, בעבר אכן  הייתה תכנית "גריטת רכבים" מטעם המדינה אולם היא כבר הסתיימה.
התכנית הוקמה במטרה לצמצם באופן משמעותי את כמות הרכבים הישנים, אלו שהם בני למעלה מ-20 שנה, שמזהמים ואינם בטיחותיים על הכביש. במסגרת התכנית בעלי רכבים קיבלו תמריץ כלכלי של 3,000 ₪ בתמורה לגריטת הרכב שלהם. עם זאת הרכבים נדרשו לעמוד בקריטריונים שונים כדי לקבל את התמריץ.

קישורים למידע חיוני

לקוחות ממליצים

אביב סער
קרא עוד
תודה לרפאל על השירות האיכותי, אזה בנאדם, אמין מאד, אני ממליץ לכל מי שיש רכב לפירוק שיצור קשר עם פירוקי
רוני משה
קרא עוד
תודה רבה לצוות פירוקי, נתנו לי הערכת מחיר בטלפון, הגיעו ראו את הרכב וגררו אותי, אני בהחלט ממליץ על החברה האלה.
רמי עגמון
קרא עוד
הייתה ברשותי מזדה ישנה, ישבה המון זמן בחניה ליד הבית, רציתי להעיף אותה לפח, דיברתי עם פירוקי באו שילמו מזומן ולקחו את הרכב, תענוג
שי ניסן
קרא עוד
הגיע אלי מהר, קנה את הרכב תוך 10 דקות קיבלתי תשלום במזומן והעברת בעלות ,ממש מקצועי ואמין מומלץ מאוד.
יוסף כרמית
קרא עוד
מהשיחה הראשונה עד שכבר מכרתי את האוטו ונפטרתי ממנו לא עברה אפילו שעה אחת! רפאל התותח תמשיך ככה!
אילנית הרוש
קרא עוד
חייגתי, ענה לי בחור בשם רפאל, עוד מהשיחה קיבלתי ייעוץ ואת כל ההסברים, בסוף החלטתי שאני כן הולכת על זה. תודה לרפאל האלוף.
אלון יצחק
קרא עוד
חיפשתי באינטרנט והגעתי לכמה אנשים שלא כל כך היה להם סבלנות להסביר לי, עד שהגעתי לרפאל ועוד מהשיחה הבנתי שלו אני רוצה למכור את הרכב וככה היה. יישר כח!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן