לא מוכרים חלקים לרכבים!

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

שליטה באמנות גרירת רכבים

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

לתיאום פגישה או שיחה טלפונית אנא צרו קשר

המאמר נכתב ע"י "היפר – קונה רכבים לפירוק " החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה, יד שניה ולגריטה

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, יד שניה ובמזומן - Hiper Car

גרירת רכבים היא משימה מאתגרת הדורשת מומחיות והבנה מקיפה של אמצעי הבטיחות. פוסט בלוג זה נועד לספק מדריך מפורט על שליטה באמנות גרירת רכבים, המכסה היבטים של ציוד, פרוטוקולי בטיחות, שיקולים משפטיים וטיפים מעשיים.

"הציוד הנכון – הצעד הראשון שלך לקראת שליטה"

הציוד המתאים הוא חיוני בכל הנוגע לשליטה באומנות גרירת רכבים. זהו הבסיס שעליו נבנות פעולות גרירה מוצלחות. השקעה בציוד גרירה איכותי כגון רצועות גרירה, שרשראות ותפס גרירה יציב הינה חיונית להבטחת הבטיחות והיעילות של תהליך הגרירה. הציוד הנכון לא רק מקל על העבודה אלא גם מפחית את הסיכון לנזק לכלי הרכב המעורבים.

יתרה מכך, הכלים המתאימים לתפקיד יכולים לעזור לך להתמודד עם מגוון רחב של מצבי גרירה בביטחון ובקלות. לדוגמה, כננת יכולה להיות חשובה לאין ערוך כאשר מדובר בכלי רכב שנתקעו בשטח קשה או בתנאים מאתגרים. בנוסף, הבטחת הציוד שלך מתוחזק היטב ובמצב עבודה תקין היא המפתח למניעת תקלות או תאונות במהלך תהליך הגרירה.

בטיחות ראשונה: האם אתה פועל לפי הפרוטוקולים הנכונים בזמן הגרירה?

בטיחות ראשונה: האם אתה פועל לפי הפרוטוקולים הנכונים בזמן הגרירה? זה חיוני לתת עדיפות לבטיחות בכל עת בעת עיסוק בפעולות גרירה. לפני תחילת כל תהליך גרירה, ודא שיש לך הבנה ברורה של הפרוטוקולים והנהלים הנכונים שיש לפעול לפיהם. זה כולל אבטחה נכונה של הרכב הנגרר, שימוש בציוד הגרירה הנכון ועמידה במגבלות המהירות ותקנות התעבורה.

אחד משיקולי הבטיחות החשובים ביותר בזמן הגרירה הוא הבטחת הרכב הנגרר מחובר היטב לרכב הגורר. אי אבטחת הרכב הנגרר כראוי עלולה לגרום לתאונות, נזק לכלי רכב ולפגיעה באנשים המעורבים בתהליך הגרירה. בנוסף, הקפד לבדוק שוב את כל החיבורים והקבצים המצורפים לפני היציאה לכביש כדי למנוע תקלות במהלך המעבר.

היבט מכריע נוסף בבטיחות הגרירה הוא שמירה על מרחק בטוח מכלי רכב אחרים על הכביש. גרירת רכב עלולה להשפיע על יכולות הניהול והבלימה של הרכב הגורר, מה שמצריך זהירות ומודעות יתר במהלך הנהיגה. מומלץ לנהוג במהירויות מתונות, להימנע מעצירות פתאומיות או תמרונים, ולהשתמש באורות מפגע בעת הצורך כדי להתריע בפני נהגים אחרים על נוכחותך.

"האם אתה מכוסה כחוק?"- הבנת החוקיות של גרירת רכבים

"האם אתה מכוסה כחוק?" – הבנת החוקיות של גרירת רכבים:
בכל הנוגע לגרירת רכבים, חיוני להיות מודע לדרישות החוק ולתקנות המסדירות פעילות זו. לתחומי שיפוט שונים עשויים להיות חוקים ספציפיים לגבי גרירה, לרבות סוג כלי הרכב שניתן לגרור, ציוד הגרירה שבו יש להשתמש, ודרישות הרישוי לאנשים המבצעים שירותי גרירה. הבטחת כי אתה מכוסה משפטית לפני שתתעסק בפעולת גרירה כלשהי היא חיונית כדי למנוע קנסות, עונשים או בעיות משפטיות פוטנציאליות.

היבט מרכזי אחד בהבנת החוקיות של גרירת רכבים הוא הכרת מגבלות המשקל ויכולת הגרירה של הרכב שלך. חריגה מיכולת הגרירה המיועדת לא רק יכולה להוביל לבעיות מכניות אלא גם לסכן אותך בהפרת תקנות. בנוסף, הכר את כל חוקי הגרירה הספציפיים באזור שלך, כגון מגבלות מהירות לגרירת רכבים או הגבלות על גרירת סוגים מסוימים של כלי רכב.

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הכיסוי הביטוחי בעת גרירת רכבים. במקרים רבים, פוליסות ביטוח רכב סטנדרטיות עשויות שלא לספק כיסוי הולם לפעילויות גרירה. לכן, מומלץ לבחון אפשרויות ייעודיות של ביטוח גרירה כדי להבטיח שאתם מוגנים במקרה של תאונות או נזק במהלך פעולות הגרירה.

טיפים מעשיים: כיצד להסתגל ולהצטיין במצבי גרירה אמיתיים?

כאשר מתמודדים עם מצבי גרירה מהחיים האמיתיים, חיוני להיות בעל הידע והמיומנויות להסתגל לאתגרים שונים ביעילות. הנה כמה טיפים מעשיים שיעזרו לך להצטיין בפעולות גרירה:

  • 1. ציוד ותחזוקה נאותים:
    החזקת ציוד הגרירה המתאים חיונית לביצוע גרירה מוצלחת. ודא שרכב הגרירה שלך מצויד בחיבור המתאים, שרשראות בטיחות ואורות גרירה. בדוק ותחזק באופן קבוע את ציוד הגרירה שלך כדי למנוע תקלות או תקלות במהלך הגרירה. תחזוקה נאותה של רכב הגרירה והציוד שלך יכולה לשפר משמעותית את הבטיחות והיעילות במהלך פעולות הגרירה.
  • 2. אמצעי זהירות ומודעות לבטיחות:
    תעדוף את הבטיחות בכל עת בעת גרירת רכבים. לפני תחילת כל פעולת גרירה, ודא שהרכב הנגרר מחובר היטב ומאוזן כדי למנוע תנודות או תאונות. שמור על מרחק ומהירות בטוחים בזמן הגרירה, והשתמש בפנסי סיכון כדי להתריע בפני נהגים אחרים בכביש. היו מודעים לסביבתכם וצפו מראש סכנות אפשריות, כגון עצירות פתאומיות או פניות. בנוסף, שקול להשקיע באביזרי בטיחות כמו גרירת מראות כדי לשפר את הראות בזמן הגרירה.

שליטה באומנות גרירת רכבים היא לא רק בידע הטכני, אלא גם בהבנת החשיבות של שיקולים בטיחותיים ומשפטיים. עם הציוד הנכון, הקפדה על אמצעי בטיחות, הבנה ברורה של ההשלכות המשפטיות ויישום עצות מעשיות, כל אחד יכול להתמקצע בגרירת רכבים. הכל עניין של ניסיון, ידע והדחף ללמוד ולהסתגל.

השירותים שלנו

קונה רכבים לפירוק מכל הסוגים

רכישת רכבים לפירוק יכולה להציע שפע של יתרונות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים בתעשיית הרכב. ראשית, הוא מספק הזדמנות לרכוש חלקים ורכיבים בעלי ערך בשבריר מהעלות בהשוואה לרכישת חדשים.

רכבים שעברו תאונה ובכל מצב

אנו קונים ממך את כל סוגי הרכבים אחרי תאונה מכל סוג ומכוניות בכל המצבים, גם אם הרכב "טוטאלוס" ונראה לך שאין ו"לא" יצא ממנו כלום אנו מבטיחים לכם שכן תוכלו להרוויח עליו כסף.

רכבים לגריטה

לי רכב שהגיעו לסוף חייהם, התפיסה הרווחת היא שהם לא יותר מאשר זבל חסר ערך. עם זאת, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, לרכבים שנגרטים יש ערך כלכלי משמעותי שלעיתים לא מורגש.

קונה רכבים יד 2

ניווט בעולם של מכוניות יד שנייה יכול להיות תהליך מייאש. פוסט בלוג זה נועד להדריך קונים פוטנציאליים במסע של רכישת רכב יד שנייה, לדון ביתרונות, במלכודות הפוטנציאליות, ומתן עצות חיוניות.

קונה רכבים לנסיעה

תכנון טיול בכביש דורש שיקולים רבים ואחד החשובים ביותר הוא סוג הרכב שבו תשתמשו. פוסט זה בבלוג מספק תובנות חשובות כיצד לבחור את המכונית המתאימה לטיול שלך.

הורדת רכב מהכביש

אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה קורה עם הרכב שלכם אחרי שאנו קונים מכם אותו? (במחיר הכי הוגן בשוק) אז ככה, אנו נפרק אותו לגורמים ולאחר מכן נמשיך למחזר עד שיהפוך לתוצר חדש.

מאמרים נוספים

אזורי שירות

שאלות נפוצות
פירוק רכב מה זה אומר בעצם?

כאשר הרכב שלכם לקיצו  ואינו משמש אתכם יותר, באפשרותכם למכור אותו לחברה שמתמחה בפירוק רכבים. מיד לאחר מכירתו, הרכב שלכם יועבר בצורה מבוקרת למגרש הפירוק, במגרש בפירוק יפורקו ממנו שת כל חלקיו הפנימיים. וכמו כן, המתכות שלו יעברו לגריטה ולמחזור ברזל.

לעיתים קרובות אנו רואים שמכירת רכבים לפירוק מתבצעת לאחר מעורבות בתאונה כלשהי שבעקבותיה הרכב הוגדר כטוטאלוס ואינו יכול להיות מתוקן (או שעלות התיקון גבוהה מערך האוטו) והוא מושבת וכאשר הורידו אותו מהכביש. יש לפנות לפירוק רכבים כאשר מדובר ברכב ישן שאחזקתו יקרה, או שהתקלות שלו מרובות והסיכוי למכור אותו בשוק הפרטי נמוך.

כידוע לנו, בעבר מדינת ישראל הפעילה תכנית "גריטה ממשלתית" במגרשי פירוק מורשים בלבד, וזאת בכדיי שהתכנית שנועדה להקטין את זיהום האוויר ולעודד אנשים להחליף לרכבים חדשים יותר שפולטים מעט אוויר "מלוכלך".
כיום פירוק רכבים מתבצע באופן פרטי במגרשי פירוק שפזורים בכל רחבי הארץ. אנו ממליצים לכם מאוד לוודא שמדובר במגרש פירוק אמין ומקצועי עם אוזן קשבת וזמינות יתרה, כל זאת  בכדי שהרכב שמכרתם לפירוק לא יחזור אל הכביש בעתיד.

שאלת השאלות! אתם לא לבד, ישנם הרבה בעלי רכבים שמבצעים מכירה של לפירוק, רכב שלא נוסע או מושבת למגרש הפירוק. ומגרשי הפירוק קונים גם רכבים שירדו מהכביש ולא כשירים לנסיעה או שלא יכולים להניע אפילו. כתוצאה מכך ולעזרה ללקוחות, ישנם אל מעט מגרשי פירוק אשר מספקים שירותי גרירה ממקום הימצאו של הרכב (אצלנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" תקבלו גרירה במתנה על כל מכירה!

זאת שאלה כללית משתנה מרכב לרכב וכל מקרה לגופו, אבל ברוב המקרים, התשלום עבור רכב לפירוק משתנה בהתאם לסוג הרכב, שנתון הייצור שלו ומצב הרכב, האם הוא נוסע? האם הוא מושבת? וכו'. ברוב המקרים, התשלום על הרכב יעמוד על כ- 10% מערכו.

לפני שאנו מבצעים מכירה של הרכב שלנו למגרש פירוק רכבים, יש לגשת ל"משרד הרישוי" ולבטל את הרישיון של הרכב. את ביטול הרישיון תוכלו לעשות בעצמכם, או על ידי מיופה כוח מטעמכם, כשעליכם להגיע עם תעודת זהות ורישיון הרכב ולמלא בקשה לביטול רישום הרכב. לאחר הגשת הבקשה, תקבלו אישור זמני ל- 48 שעות לנסיעה ברכב עד למגרש הפירוק, ולאחר מכן יהיה אסור לנהוג בו. אנו ב"היפר קונה רכבים לפירוק" נעשה את כל העבודה ה"שחורה" במקומכם ולא תצטרכו לעשות כלום!

כמו שהזכרנו למעלה, בעבר אכן  הייתה תכנית "גריטת רכבים" מטעם המדינה אולם היא כבר הסתיימה.
התכנית הוקמה במטרה לצמצם באופן משמעותי את כמות הרכבים הישנים, אלו שהם בני למעלה מ-20 שנה, שמזהמים ואינם בטיחותיים על הכביש. במסגרת התכנית בעלי רכבים קיבלו תמריץ כלכלי של 3,000 ₪ בתמורה לגריטת הרכב שלהם. עם זאת הרכבים נדרשו לעמוד בקריטריונים שונים כדי לקבל את התמריץ.

קישורים למידע חיוני

לקוחות ממליצים

אביב סער
קרא עוד
תודה לרפאל על השירות האיכותי, אזה בנאדם, אמין מאד, אני ממליץ לכל מי שיש רכב לפירוק שיצור קשר עם פירוקי
רוני משה
קרא עוד
תודה רבה לצוות פירוקי, נתנו לי הערכת מחיר בטלפון, הגיעו ראו את הרכב וגררו אותי, אני בהחלט ממליץ על החברה האלה.
רמי עגמון
קרא עוד
הייתה ברשותי מזדה ישנה, ישבה המון זמן בחניה ליד הבית, רציתי להעיף אותה לפח, דיברתי עם פירוקי באו שילמו מזומן ולקחו את הרכב, תענוג
שי ניסן
קרא עוד
הגיע אלי מהר, קנה את הרכב תוך 10 דקות קיבלתי תשלום במזומן והעברת בעלות ,ממש מקצועי ואמין מומלץ מאוד.
יוסף כרמית
קרא עוד
מהשיחה הראשונה עד שכבר מכרתי את האוטו ונפטרתי ממנו לא עברה אפילו שעה אחת! רפאל התותח תמשיך ככה!
אילנית הרוש
קרא עוד
חייגתי, ענה לי בחור בשם רפאל, עוד מהשיחה קיבלתי ייעוץ ואת כל ההסברים, בסוף החלטתי שאני כן הולכת על זה. תודה לרפאל האלוף.
אלון יצחק
קרא עוד
חיפשתי באינטרנט והגעתי לכמה אנשים שלא כל כך היה להם סבלנות להסביר לי, עד שהגעתי לרפאל ועוד מהשיחה הבנתי שלו אני רוצה למכור את הרכב וככה היה. יישר כח!
הקודם
הבא
דילוג לתוכן